Endringer i juli 2018
3. September 2018
Dette skjedde i juli
I juli jobbet vi med noen forbedringer til ny medlemsliste, blant annet mulighet til å laste listen ned i PDF-format. I tillegg ble det rullet ut en del feilrettinger. I slutten av juli hadde vi felles ferieperiode på kontoret, og lavere bemanning enn normalt i tre av fire uker.
Vi brukte juli til å planlegge høsten, og vi har laget utviklingsplan, med fokusområder per måned. Planen gjelder utvikling av nye funksjoner, bestillinger fra kunder, og forbedringer. I tillegg kommer arbeid med brukerstøttesaker. Vi forventer at denne måten å jobbe på gir dere større forutsigbarhet på hva som kommer av funksjonalitet hver måned, og vil hjelpe oss til å gi enda bedre informasjon om nye ting som kommer til HyperSys. I august har vi fokus på personvern.
Brukerstøtte
I juli besvarte vi 104 saker på e-post. Gjennomsnittlig førsterespons var 34 minutter. Gjennomsnittlig tid for å avslutte en sak var 8 timer og 56 minutter.
Hittil i år har vi besvart 3 536 henvendelser på e-post.
Abonnement
- Fikset feil hvor betalinger ble ført i feil reskontro når abonnement ble lagt til.
Medlemsliste
- Lagt til mulighet å laste ned medlemsliste i PDF-format.
- Fikset feil hvor medlemmer kommet 2 ganger på medlemsliste pga to forskjellige vervroller.
- Fikset feil på visning av politiattest.
- Lagt til Status:Aktive som standardfilter.
Organisasjon
- Fikset feil hvor endring av lokallag ikke beholdt ekstraorganisasjon.
Verktøy
- Fikset feil på adressefelt ved brukersammenslåing.
Verv
- Fikset feil hvor verv i slettet organ mottok varsel for innmeldinger.
Økonomi
- Fikset feil på reskontrooversikt ved fylkessammenslåing.
0 Comments