Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Endringer i juli 2018

Dette skjedde i juli

I juli jobbet vi med noen forbedringer til ny medlemsliste, blant annet mulighet til å laste listen ned i PDF-format. I tillegg ble det rullet ut en del feilrettinger. I slutten av juli hadde vi felles ferieperiode på kontoret, og lavere bemanning enn normalt i tre av fire uker.

Vi brukte juli til å planlegge høsten, og vi har laget utviklingsplan, med fokusområder per måned. Planen gjelder utvikling av nye funksjoner, bestillinger fra kunder, og forbedringer. I tillegg kommer arbeid med brukerstøttesaker. Vi forventer at denne måten å jobbe på gir dere større forutsigbarhet på hva som kommer av funksjonalitet hver måned, og vil hjelpe oss til å gi enda bedre informasjon om nye ting som kommer til HyperSys. I august har vi fokus på personvern.

Brukerstøtte

I juli besvarte vi 104 saker på e-post. Gjennomsnittlig førsterespons var  34 minutter. Gjennomsnittlig tid for å avslutte en sak var 8 timer og 56 minutter.

Hittil i år har vi besvart 3 536 henvendelser på e-post.

Abonnement

  • Fikset feil hvor betalinger ble ført i feil reskontro når abonnement ble lagt til.

Medlemsliste

  • Lagt til mulighet å laste ned medlemsliste i PDF-format.
  • Fikset feil hvor medlemmer kommet 2 ganger på medlemsliste pga to forskjellige vervroller.
  • Fikset feil på visning av politiattest.
  • Lagt til Status:Aktive som standardfilter.

Organisasjon

Verktøy

  • Fikset feil på adressefelt ved brukersammenslåing.

Verv

  • Fikset feil hvor verv i slettet organ mottok varsel for innmeldinger.

Økonomi

  • Fikset feil på reskontrooversikt ved fylkessammenslåing.

 

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *