Skip to content Skip to footer

Hovedmeny

Hovedmenyen gir tilgang til ulike moduler.
Den kan se annerledes ut for personer med ulik tilgang (verv/rolle).
Den kan også se forskjellig ut for ulike organisasjoner.

Menyen er delt inn i tre deler.

  1. Aktiv organisasjon
  2. Menyvalg tilgjengelig for aktiv organisasjon
  3. Søkefelt for personer og organisasjoner.

Aktiv organisasjon

For å velge hvilken organisasjon som skal være aktiv, kan du klikke på organisasjonsnavnet (I eksempelet her: «Testorganisasjonen Nasjonalt»).

Da vil du få opp en liste over organisasjoner du har tilgang til.
Først vises organisasjonen du har aktiv nå, deretter organisasjoner du har verv i, og til slutt alle andre.
Det er også mulig å søke opp organisasjoner ved å skrive i søkefeltet som kommer opp.

Menyvalg for aktiv organisasjon

Her finner du ulike menyvalg som er tilgjengelig for organisasjonen du har valgt som aktiv.
Ved å holde musepekeren over menyvalgene, dukker undermenyen til de forskjellige valgene opp.

Du kan lese mer om de forskjellige menyvalgene på de respektive sidene:

Søkefelt

Søkefeltet kan brukes for å finne personer eller organisasjoner.

Du vil kun få opp resultater som du har tilgang til å se.

Disse tilgangene er basert på roller/verv som du har i organisasjonen.
Hvilke tilganger de forskjellige rollene har, styres av sentralleddet i organisasjonen.

Etterhvert som du skriver i søkefeltet, vil resultater dukke opp.

Det er mulig å trykke på forstørrelsesglasset for å spesifisere hva du ønsker å søke etter.
Standardvalget er å søke på alt, men du kan velge å søke kun på personer eller organisasjoner om du vil det.

Informasjon det er mulig å søke på:

  • Personer:
    • Fornavn, etternavn eller fullt navn.
    • Medlemsnummer.
    • E-post adresse.
    • Telefonnummer.
  • Organisasjoner:
    • Navn på organisasjonen.
    • E-post adresse.
    • Telefonnummer.
0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *