Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Endringer i november 2018

Dette skjedde i november

I november har vi jobbet med utvikling av flere funksjoner knyttet til fornying og utmelding, som ble rullet ut 21. november. I tillegg til mindre feilrettinger på blant annet i statistikk. En full liste over endringer finner dere nedenfor.

Brukerstøtte

I desember har vi besvart 494 saker på e-post. Gjennomsnittlig tid for førsterespons var 2 timer og 10 minutter, godt innenfor vårt mål om å svare innen tre timer. Gjennomsnittlig tid for å lukke en sak var 17 timer.

Hittil i 2018 har vi besvart 4317 henvendelser på e-post.

API

  • Fikset feil på API endepunkt for profilinformasjon.

Fornying

  • Lagt til verktøy for fornying for paraplyorganisasjoner.
  • Lagt til side med statistikk for auto-fornying.
  • Lagt til modul for å styre autofornying med visse grunner som fører til utmelding eller fornying.

Medlemskap

  • Lagt til mulighet for å sette periode for en kontingenttype.
  • Lagt til mulighet å sette lokale satser per kontingenttype.

Profil

  • Lagt til mulighet å sette foresatte ikke-kontaktbare automatisk dersom barnet settes til ikke-kontaktbar.

Statistikk

Utmelding

  • Lagt til mulighet å angre utmelding for tidligere år.
  • Forbedret måten utmelding håndteres på med klarere skille mellom de som ikke skal fornyes til året etter, og de som umiddelbart skal meldes ut.
  • Lagt til nytt valg under medlemskapsoppsett for å håndtere utmeldingsårsaker.
  • Lagt til Sist betalt kolonne på Utmeldinger-liste.
0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *