Endringer i november 2018
24. April 2019
Dette skjedde i november
I november har vi jobbet med utvikling av flere funksjoner knyttet til fornying og utmelding, som ble rullet ut 21. november. I tillegg til mindre feilrettinger på blant annet i statistikk. En full liste over endringer finner dere nedenfor.
Brukerstøtte
I desember har vi besvart 494 saker på e-post. Gjennomsnittlig tid for førsterespons var 2 timer og 10 minutter, godt innenfor vårt mål om å svare innen tre timer. Gjennomsnittlig tid for å lukke en sak var 17 timer.
Hittil i 2018 har vi besvart 4317 henvendelser på e-post.
API
- Fikset feil på API endepunkt for profilinformasjon.
Fornying
- Lagt til verktøy for fornying for paraplyorganisasjoner.
- Lagt til side med statistikk for auto-fornying.
- Lagt til modul for å styre autofornying med visse grunner som fører til utmelding eller fornying.
Medlemskap
- Lagt til mulighet for å sette periode for en kontingenttype.
- Lagt til mulighet å sette lokale satser per kontingenttype.
Profil
- Lagt til mulighet å sette foresatte ikke-kontaktbare automatisk dersom barnet settes til ikke-kontaktbar.
Statistikk
- Forbedret beskrivelse av tall på statistikksiden.
Utmelding
- Lagt til mulighet å angre utmelding for tidligere år.
- Forbedret måten utmelding håndteres på med klarere skille mellom de som ikke skal fornyes til året etter, og de som umiddelbart skal meldes ut.
- Lagt til nytt valg under medlemskapsoppsett for å håndtere utmeldingsårsaker.
- Lagt til Sist betalt kolonne på Utmeldinger-liste.
0 Comments