Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Endringer i januar 2018

Dette skjedde i januar 2018

I januar har hovedfokuset vært på fornying og overgang til nytt år. I tillegg til fornying har vi jobbet med andre saker som har kommet inn til brukerstøtte og gjort feilrettinger og forbedringer. Det har blant annet kommet en ny funksjon for kreditering og angre kreditering av faktura.

Brukerstøtte

I januar besvarte vi 817 supportspørsmål på e-post. Gjennomsnittlig førsterespons var 3 timer og 41 minutter, over vårt mål om svartid under tre timer i gjennomsnitt. Dette skyldes at fornying har tatt det meste av kapasiteten vår på brukerstøtte i januar, dette er saker som er tidkrevende, og nødvendig å prioritere. Gjennomsnittlig tid for avslutning av en sak var 22 timer og 29 minutter.

Økonomi

Kreditering og angre kreditering av faktura er tilgjengelig fra Endre medlemskap-boksen

Opplasting av medlemsliste

Gjort det tydeligere hvilket år man laster opp liste for.

Rettet en feil som gjorde at medlemskap fra opplastet liste fikk feil periode hvis startdato og valgt år ikke stemte overens.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *